Pomoc i wsparcie

Rejestracja numeru

Zamawiam kartę z nowym numerem. Gdzie zarejestruję numer?

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta na stronie Mobile Vikings, podczas zamówienia poprosimy Cię o wprowadzenie wymaganych danych rejestracyjnych. Rejestracja danych może nastąpić na jeden z wymienionych sposobów:

  • w naszym biurze we Wrocławiu - ul. Tęczowa 13/210 (budynek Temida II, I piętro - od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 18:00)

  • w dowolnie wybranym salonie sieci Play

  • na Poczcie Polskiej

  • poprzez bankowość elektroniczną Millennium - wszyscy posiadacze internetowego konta w tym banku mogą zarejestrować kartę bez wychodzenia z domu. Wystarczy zalogować się do systemu transakcyjnego banku i odszukać opcję rejestracji numeru na kartę. System poprosi Was o wprowadzenie numeru PESEL, numeru telefonu i numeru karty SIM

Do rejestracji potrzebny jest dokument tożsamości oraz numer karty SIM.

Aktywacja karty będzie możliwa dopiero w momencie, gdy dane zostaną zarejestrowane - potwierdzeniem dokonania rejestracji jest wiadomość mailowa, którą otrzymasz na swoją skrzynkę.

Jeżeli na swoim koncie posiadasz już potwierdzony profil cyfrowy, oznacza to, że po zamówieniu nowej karty SIM nie będzie konieczna jej rejestracja, numer zostanie automatycznie zarejestrowany na dane przypisane do Twojego konta.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   7 z 10 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie