Pomoc i wsparcie

Rejestracja numeru

Chcę przenieść swój numer do Mobile Vikings. Czy muszę ponownie rejestrować numer?

Ustawa o działaniach antyterrorystycznych wymaga od nas weryfikacji danych wszystkich użytkowników. Jeżeli przenosisz do Mobile Vikings swój dotychczasowy numer, karta wraz z dokumentami zostanie do Ciebie wysłana za pomocą kuriera, który potwierdzi Twoje dane w stosownym oświadczeniu. Spodziewając się wizyty kuriera, przygotuj swój dowód osobisty, ponieważ jest on niezbędny do weryfikacji danych. Jeśli chodzi o dokumenty związane z przeniesieniem, również podpiszesz je w obecności kuriera, który następnie przekaże je nam wraz z oświadczeniem dotyczącym danych rejestracyjnych.

Pamiętaj również, że aby numer mógł zostać przeniesiony do Mobile Vikings, dane we wniosku o przeniesienie muszą być zgodne z danymi, na jakie numer jest zarejestrowany u aktualnego operatora.

Jeżeli na swoim koncie posiadasz już potwierdzony profil cyfrowy, przesyłka zostanie zrealizowana listem priorytetowym, ponieważ nie musimy już weryfikować Twoich danych.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   11 z 16 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie