Pomoc i wsparcie

No Limit

W jaki sposób mogę doładować kartę SIM w ofercie No Limit?

Jeśli korzystasz z oferty No Limit (lub Standard) swoją kartę SIM możesz doładować na kilka sposobów:

  • uruchamiając autodoładowanie - dzięki temu rozwiązaniu doładowanie jest wykonywane raz w miesiącu, system sam sprawdza, na kiedy przypada ostatni dzień aktualnego doładowania, dzięki czemu optymalnie wykorzystujesz to, za co płacisz i masz pewność, że Twój skumulowany internet nie przepadnie. Autodoładowanie włączysz tu.

  • poprzez doładowanie SMS, które działa w oparciu o kartę płatniczą podpiętą do Konta Vikinga. Wystarczy wysłać odpowiednią komendę na numer 234:

  • - Doladuj 19 – aby doładować swoje konto ofertą Viking 19 standard (dla użytkowników sprzed 12.12.2018 r.)

    - Doladuj 29 – aby doładować swoje konto ofertą Viking 29 standard (dla użytkowników sprzed 12.12.2018 r.)

    - Doladuj Nolimit 25 - aby aktywować na koncie ofertę No Limit za 25 zł

    - Doladuj Nolimit 39 - aby aktywować na koncie ofertę No Limit za 39 zł (dla użytkowników sprzed 12.12.2018 r.).

  • poprzez aplikację Viking App zainstalowaną na Twoim smartfonie: kartą Miastercard/VISA, szybkim przelewem Dotpay lub z uzbieranych Punktów Vikinga

  • po zalogowaniu do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – kliknij przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu, a następnie wybierz, który numer z listy ma zostać doładowany (w przypadku posiadania kilku numerów). Możesz wybrać jedną z metod płatności:

    - karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - wprowadź numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie - możesz od razu zapamiętać kartę i zlecić autodoładowanie.

    - przelew internetowy Dotpay - zostaniesz przekierowany do strony wyboru Twojego banku. Wybierz swój bank, uzupełnij dane do logowania i wykonaj przelew online.

    - Punkty Vikinga

  • bez logowania do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – wybierasz przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu strony. W formularzu płatności zostaniesz poproszony o wprowadzenie numeru do doładowania, a także adresu mailowego, na który ma zostać wysłane potwierdzenie płatności. Dostępne metody płatności, to:

    - karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - należy wprowadzić numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie.

  • - przelew internetowy Dotpay - zostaniesz przekierowany do strony wyboru banku. Wybierz z listy swój bank, uzupełnij dane do logowania i dokonaj przelewu online.

    Możesz również doładować saldo dowolną kwotą, wybierając kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Takie środki możesz wykorzystywać na usługi zgodnie z Cennikiem. Środki z doładowania dowolną kwotą są ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer, takie doładowanie nie przedłuża ważności karty.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   15 z 30 uznało to za pomocne
    Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie