Pomoc i wsparcie

No Limit

Czym jest autodoładowanie?

Autodoładowanie jest formą płatności, która umożliwia realizowanie cyklicznych doładowań w oparciu o kartę płatniczą podpiętą do konta Vikinga. Oprócz wygody, w ramach premii za korzystanie z usługi w danym miesiącu, z początkiem kolejnego miesiąca do konta przyznawany jest bonus internetowy. Wielkość bonusu zależy od liczby numerów z aktywnym autodoładowaniem:

  • w przypadku jednej karty z aktywnym autodoładowaniem - bonus 1 GB
  • w przypadku dwóch kart - bonus 2 GB dla każdej karty
  • dla trzech i więcej kart - bonus 3 GB dla każdej karty.

Wystarczy, że w zakładce “Moje konto” > “Płatności Vikinga” dodasz swoją kartę płatniczą, a następnie włączysz metodę płatności dla wybranych numerów, a doładowanie będzie wykonywane automatycznie, w ostatnim dniu ważności pakietów z poprzedniego doładowania, w godzinach 9:00 - 15:00. W przypadku nieudanej transakcji, po 4 godzinach zostanie podjęta ponowna próba doładowania. Jeśli ona również nie zakończy się sukcesem, autodoładowanie zostanie wyłączone na numerach, dla których nie powiodła się transakcja. O nieudanych próbach poinformujemy Cię SMS-em.

Dodając kartę płatniczą, automatycznie wybrana jest opcja pobierania w pierwszej kolejności Punktów Vikinga dostępnych na koncie. Jeśli nie masz na koncie wystarczającej liczby Punktów Vikinga, by opłacić całe doładowanie, zostanie zrealizowana płatność częściowa, to znaczy pobierzemy posiadaną ilość Punktów, a dopłata nastąpi z karty płatniczej.

Doładowania wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu autodoładowania.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   44 z 50 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie