Pomoc i wsparcie

Połączenia

Nie mogę nawiązać połączenia z internetem. Co zrobić?

Brak symbolu transmisji danych (E, 3G, H, H+ lub LTE) na wyświetlaczu urządzenia oznacza, że aktualnie nie masz połączenia z internetem.

W takim przypadku, należy przede wszystkim zaktualizować ustawienia internetu w telefonie. W tym celu wyślij sms o treści INTERNET pod numer 9999. Po zainstalowaniu ustawień, wyłącz i ponownie włącz telefon.

Jeśli nie otrzymałeś automatycznej konfiguracji, należy wprowadzić ustawienia ręcznie, tworząc nowy punkt dostępu (APN):

Nazwa: INTERNET
APN: internet.
Pozostałe pola należy pozostawić bez zmian (domyślnie ustawione przez urządzenie). Po utworzeniu punktu dostępu, zrestartuj swoje urządzenie.

Jeśli połączenie z internetem nadal nie zostaje nawiązane, sugerujemy kontakt z nami.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   20 z 52 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie