Pomoc i wsparcie

Autodoładowanie

Jak dodać lub zmienić kartę płatniczą obsługującą autodoładowanie?

Kartę płatniczą obsługującą autodoładowanie możesz dodać, zmienić lub usunąć z poziomu “Moje konto” > “Płatności Vikinga”. Aby podpiąć kartę, należy kliknąć “Dodaj nową kartę płatniczą”, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami dostępnymi podczas konfiguracji. W przypadku zmiany, usuń dotychczas aktywną kartę, a następnie wybierz przycisk “Dodaj nową kartę płatniczą”. Po dodaniu nowej karty, system płatności zablokuje 0,99 zł, kwota zostanie zwrócona w ciągu kilku dni. Dzieje się tak, ponieważ system weryfikuje, czy karta płatnicza jest aktywna.

Status karty zostanie zaktualizowany w ciągu maksymalnie 24 godzin od jej dodania. Poprawnie zweryfikowana karta oznaczona zostanie jako “Aktywna”. O zmianie statusu karty poinformujemy Cię dodatkowo drogą mailową - otrzymasz wiadomość na temat prawidłowego dodania karty płatniczej lub odrzucenia karty - w takim przypadku możliwa będzie ponowna próba dodania karty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   13 z 14 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie