Pomoc i wsparcie

Autodoładowanie

Jak zmienić termin autodoładowania?

Konfigurując metodę autodoładowania dla wybranego numeru, wskazujesz termin uruchomienia pierwszego doładowania. Domyślnie wybrany jest ostatni dzień ważności obecnej oferty, co pozwala na zachowanie ciągłości pakietów. Możesz oczywiście wybrać inny termin doładowania, miej jednak na uwadze, że w takim przypadku dezaktywowane zostaną aktualnie posiadane pakiety, w tym pakiet internetu.

Kolejne doładowania będą realizowane cyklicznie, w 31 dniu od poprzedniego doładowania.

Jeśli chcesz zmienić termin autodoładowania Twojego numeru, wystarczy zalogować się do swojego Konta Vikinga i przejść do zakładki "Moje karty". Tuż obok informacji o uruchomionym autodoładowaniu znajdziesz ikonę koła zębatego - po kliknięciu otworzy się w okno, w którym można zmienić zarówno termin autodoładowania, jak również ofertę uruchamianą w ramach autodoładowania i kartę płatniczą.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   7 z 7 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie