Pomoc i wsparcie

Autodoładowanie

Autodoładowanie nie zostało zrealizowane. Co się stało?

Doładowanie jest realizowane w godzinach 9:00 - 15:00. W przypadku niepowodzenia pierwszej próby pobrania opłaty, otrzymasz sms ze stosowną informacją, a nasz system po czterech godzinach podejmie kolejną próbę wykonania doładowania. Jeśli ona również nie zakończy się sukcesem, wyślemy kolejny SMS, a autodoładowanie zostanie ze względów bezpieczeństwa wyłączone na kartach SIM, dla których nie powiodła się transakcja. W takim przypadku doładowanie należy wykonać inną z dostępnych metod: szybkim przelewem Dotpay lub wybranym kanałem płatności Play. Skontaktuj się z naszym Helpdesk, a sprawdzimy, co było przyczyną odrzucenia płatności. Wznowienie autodoładowania będzie się wiązało z koniecznością ponownego skonfigurowania metody dla numerów na których została wyłączona.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   6 z 8 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie