Pomoc i wsparcie

Autodoładowanie

Jak działa autodoładowanie?

Autodoładowanie jest formą płatności, która umożliwia realizowanie cyklicznych doładowań w oparciu o kartę płatniczą podpiętą do konta Vikinga. Oprócz wygody, w ramach premii za korzystanie z usługi w danym miesiącu, z początkiem kolejnego miesiąca do konta przyznawany jest bonus internetowy. Wielkość bonusu zależy od liczby numerów z aktywnym autodoładowaniem:

  • w przypadku jednej karty z aktywnym autodoładowaniem - bonus 1 GB
  • w przypadku dwóch kart - bonus 2 GB dla każdej karty
  • dla trzech i więcej kart - bonus 3 GB dla każdej karty.

Wystarczy, że w zakładce “Moje konto” > “Płatności Vikinga” dodasz swoją kartę płatniczą, a następnie włączysz metodę płatności dla wybranych numerów, a doładowanie będzie wykonywane automatycznie, w ostatnim dniu ważności pakietów z poprzedniego doładowania, w godzinach 9:00 - 15:00. W przypadku nieudanej transakcji, po 4 godzinach zostanie podjęta ponowna próba doładowania. Jeśli ona również nie zakończy się sukcesem, autodoładowanie zostanie wyłączone na numerach, dla których nie powiodła się transakcja. O nieudanych próbach poinformujemy Cię SMS-em.

Dodając kartę płatniczą, automatycznie wybrana jest opcja pobierania w pierwszej kolejności Punktów Vikinga dostępnych na koncie. Jeśli nie masz na koncie wystarczającej liczby Punktów Vikinga, by opłacić całe doładowanie, zostanie zrealizowana płatność częściowa, to znaczy pobierzemy posiadaną ilość Punktów, a dopłata nastąpi z karty płatniczej.

Miej na uwadze, że nawet jeśli dodasz do konta kartę płatniczą, a nie skonfigurujesz metody dla karty SIM, autodoładowanie nie zostanie zrealizowane. Jeśli posiadasz kilka kart SIM, dla każdej z nich konieczna jest osobna konfiguracja autodoładowania.

Konfigurując autodoładowanie dla konkretnego numeru należy wskazać, z jakiej oferty chcesz korzystać, a system sam zaproponuje termin autodoładowania - na ostatni dzień obecnej oferty.

Doładowania wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu autodoładowania wybraną ofertą.

Jeśli chcesz zmienić ofertę, która ma być przypisana do autodoładowania Twojego numeru, wystarczy wejść do zakładki "Moje karty" i obok informacji o uruchomionym autodoładowaniu wybrać ikonę koła zębatego, a następnie edytować ofertę (w tym miejscu możesz również zmienić kartę płatniczą oraz termin autodoładowania).

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   37 z 42 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie