Wybierz język
Wejdź na www.rejs2024.pl - poznaj i skomentuj nasze plany na 2024 rok.

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

W jaki sposób mogę doładować kartę SIM?

Swoją kartę SIM możesz doładować na kilka sposobów:

  • uruchamiając Autodoładowanie - dzięki temu rozwiązaniu doładowanie jest wykonywane raz w miesiącu, system sam sprawdza, na kiedy przypada ostatni dzień aktualnego doładowania, dzięki czemu optymalnie wykorzystujesz to, za co płacisz i masz pewność, że Twój skumulowany internet nie przepadnie. Autodoładowanie włączysz tu.

  • poprzez aplikację Viking App zainstalowaną na Twoim smartfonie: kartą Miastercard/VISA, szybkim przelewem lub z uzbieranych Punktów Vikinga

  • po zalogowaniu do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – kliknij przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu, a następnie wybierz, który numer z listy ma zostać doładowany (w przypadku posiadania kilku numerów). Możesz wybrać jedną z metod płatności:

    - karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - wprowadź numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie - możesz od razu zapamiętać kartę i zlecić Autodoładowanie.

    - szybki przelew internetowy poprzez dostępnego pośrednika płatności - zostaniesz przekierowany do strony wyboru Twojego banku. Wybierz swój bank, uzupełnij dane do logowania i wykonaj przelew online.

    - Punkty Vikinga

    - Google Pay

    - Blik

  • bez logowania do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – wybierasz przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu strony. W formularzu płatności zostaniesz poproszony o wprowadzenie numeru do doładowania, a także adresu mailowego, na który ma zostać wysłane potwierdzenie płatności. Dostępne metody płatności, to:

    - karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - należy wprowadzić numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie.

  • - szybki przelew internetowy poprzez dostępnego pośrednika płatności - zostaniesz przekierowany do strony wyboru banku. Wybierz z listy swój bank, uzupełnij dane do logowania i dokonaj przelewu online.

    - Google Pay

    - Blik

  • poprzez doładowanie SMS, które działa w oparciu o kartę płatniczą podpiętą do Konta Vikinga. Wystarczy wysłać odpowiednią komendę na numer 234:

    - Doladuj 19 – aby doładować swoje konto ofertą Viking 19 standard (dla użytkowników sprzed 12.12.2018 r.)

    - Doladuj 29 – aby doładować swoje konto ofertą Viking 29 standard (dla użytkowników sprzed 12.12.2018 r.)

  • Możesz również doładować Saldo usług dodatkowych, wybierając dowolną kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Takie środki możesz wykorzystywać na usługi zgodnie z Cennikiem. Środki z Salda usług dodatkowych są ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer, takie doładowanie nie przedłuża ważności karty.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   34 z 73 uznało to za pomocne
    Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie