Wybierz język
Wejdź na www.rejs2024.pl - poznaj i skomentuj nasze plany na 2024 rok.

Pomoc i wsparcie

Wymiana karty SIM

Zgubiłem/ukradziono mi kartę. Co powinienem zrobić?

Jeśli zgubiłeś lub ukradziono Twoją kartę SIM, powinieneś skontaktować się z nami z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:

  • imię i nazwisko

  • numer telefonu

  • numer PESEL

  • adres do wysyłki

  • numer do kontaktu dla kuriera

Napisz również, czy powodem wymiany jest zgubienie/kradzież karty.

Zablokujemy dotychczasową kartę i wyślemy do Ciebie jej duplikat. W związku z tym, że karta wysyłana jest kurierem do rąk własnych, upewnij się, czy będziesz pod wskazanym adresem.

Jeśli posiadasz potwierdzenie kradzieży wydane przez organy ścigania, duplikat wyślemy do Ciebie bezpłatnie. W innych przypadkach koszt wymiany wynosi 19 zł pobierane z salda/portfela numeru (kontaktując się z nami, daj znać, że zgadzasz się na pobranie tej kwoty).

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   192 z 214 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie