Wybierz język
Wejdź na www.rejs2024.pl - poznaj i skomentuj nasze plany na 2024 rok.

Pomoc i wsparcie

Match

W jaki sposób mogę doładować kartę SIM w ofercie MATCH?

Jeśli korzystasz z oferty MATCH swoją kartę SIM możesz doładować na kilka sposobów:

  • uruchamiając Autodoładowanie - dzięki temu rozwiązaniu doładowanie jest wykonywane raz w miesiącu, a system sam sprawdza, na kiedy przypada ostatni dzień aktualnego doładowania. Dzięki temu optymalnie wykorzystasz to, za co płacisz i masz pewność, że Twój skumulowany internet (w ofercie Perfekt MATCH, Hot MATCH i Ekstra MATCH) nie przepadnie. Autodoładowanie włączysz tu lub w Viking App. Jeśli zaś chcesz zmienić ofertę, w której wykonywane jest Autodoładowanie (np. z Perfekt Match na Ekstra Match), wyłącz usługę i włącz ją ponownie - podczas włączania możesz wybrać interesującą Cię ofertę.

  • poprzez aplikację Viking App zainstalowaną na Twoim smartfonie: kartą Mastercard/VISA, szybkim przelewem lub z uzbieranych Punktów Vikinga

  • po zalogowaniu do konta na stronie www.mobilevikings.pl – kliknij przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu, a następnie wybierz, który numer z listy ma zostać doładowany (w przypadku posiadania kilku numerów). Możesz wybrać jedną z metod płatności:

    - karta płatnicza (Mastercard/VISA) - wprowadź numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie - możesz od razu zapamiętać kartę i zlecić Autodoładowanie.

    - szybki przelew internetowy poprzez dostępnego pośrednika płatności - zostaniesz przekierowany do strony wyboru Twojego banku. Wybierz swój bank, uzupełnij dane do logowania i wykonaj przelew online.

    - Blik

    - Google Pay

    - Punkty Vikinga

Możesz również doładować Saldo usług dodatkowych, wybierając dowolną kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Takie środki możesz wykorzystywać na usługi zgodnie z Cennikiem. Środki z Salda usług dodatkowych są ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer, takie doładowanie nie przedłuża ważności karty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   72 z 111 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie