Wybierz język
Wejdź na www.rejs2024.pl - poznaj i skomentuj nasze plany na 2024 rok.

Pomoc i wsparcie

Zamówienie karty SIM

Chcę zamówić kartę SIM z nowym numerem?

Jeżeli chcesz zamówić kartę SIM z nowym numerem, możesz zrobić to telefonicznie, pod numerem 717999940 lub poprzez stronę www. W przypadku samodzielnego zamówienia przez stronę, kliknij przycisk "Zostań Vikingiem", a następnie:

1. zaznacz, że zamawiasz nowy numer

2. wybierz, z której oferty chcesz skorzystać

3. uzupełnij formularz zamówienia, wprowadzając dane adresowe i rejestracyjne

4. opłać Twoje zamówienie.

W międzyczasie, na Twój adres mailowy wyślemy link do aktywacji konta, a także wiadomość potwierdzająca finalizację zamówienia.

Karta zostanie wysłana pod wskazany adres w ciągu jednego dnia roboczego. Dostarczenia przesyłki możesz spodziewać się w ciągu 1 dnia roboczego od momentu nadania - przyjedzie do Ciebie kurier. Pamiętaj, żeby przygotować dowód osobisty - kurier uzupełni na jego podstawie oświadczenie, dzięki któremu zarejestrujemy Twój numer. Powinno to nastąpić w ciągu kilku dni od wizyty kuriera, kartę możesz aktywować, gdy tylko otrzymasz potwierdzenie rejestracji.

Jeśli chcesz przyspieszyć rejestrację i aktywację, możesz tego dokonać we własnym zakresie, na jeden z kilku sposobów:

  • w dowolnym salonie Play (tu znajdziesz mapę salonów)

  • w naszym biurze we Wrocławiu, przy placu Grunwaldzkim 23, Grunwaldzki Center budynek A (poniedziałek - piątek 9:00 - 18:00) Do rejestracji zabierz ze sobą dokument tożsamości oraz numer karty sim (znajdziesz go po zalogowaniu się do swojego Konta Vikinga na www.mobilevikings.pl, w zakładce "Dane SIM") lub na odwrocie karty.

  • Jeśli posiadasz już Vikingową kartę SIM i chciałbyś dokonać zamówienia kolejnej, wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta i w zakładce "Moje konto" klikniesz przycisk "Zamów nową kartę SIM". Pamiętaj o tym, że jeżeli Twoje dane są już zarejestrowane w naszej sieci, każdy zamówiony w przyszłości numer zostanie automatycznie zarejestrowany na dane przypisane do Twojego konta Vikinga.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   49 z 60 uznało to za pomocne
    Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie